Honlapkészítés csomagok, árak
Melyik megoldást válassza honlapja készítésekor?
- Egyedi legyen a grafika vagy sablonnal dolgozzunk?
- Szükség van-e alkalmazásokra, admin felületre?
- Ezek egyedi fejlesztésű programok legyenek vagy nyílt forráskódú CMS rendszert (pl. Drupal, Wordpress) használjunk?
Néhány szempont megvizsgálásával igyekszünk megkönnyíteni a döntését:
Honlapkészítés extra csomag
Honlapján találtak a cégére?
Szeretné, ha naponta 10-15
árajánlatot kérnének a weboldaláról?
- Szombaton és vasárnap is?
Ha igen, akkor tegyük sikeressé cégét a weben 3 lépésben:
- Kitalálunk egy figyelmet felkeltő ajánlatot a célcsoportjának.
- Meggyőző bizonyítékok sorával támasztjuk alá a weboldalán.
- A Google első helyeire visszük a fontos kulcsszavakra.
Érdekli az ajánlatunk?
Ennél jobb ajánlata van vevőinek?
1. Kitalálunk egy figyelmet felkeltő ajánlatot a célcsoportjának.
- Mit nyújt terméke a célcsoportjának, ami számukra értékes és a versenytárs termékek nem képesek nyújtani?
- Miben jobb a cége a versenytársainál?
- Miért éri meg a cégét választani, és nem valamelyik versenytársát?
- Szeretne többet tudni a figyelmet felkeltő ajánlatról?
- Egy esettanulmányt is megnézne?
2. Milyen bizonyítékokkal tudjuk fehéren-feketén alátámasztani ajánlatunkat?
- Előnyökre kihegyezett termékleírásokkal
- Egy mondatban el tud mondani mindent a termékről?
- Érdekli, hogy milyen a meggyőző honlap tartalom?
- Ügyfélvéleményekkel
- Referenciákkal
- Garanciával
- Pl. Ha nem kerül az adott kulcsszóra a Googleben az első 10 találat közé, akkor nem fizet. – Tud Ön ilyet ajánlani vevőinek?
Végiggondoljuk, hogy milyen lépésekből áll a célcsoportba tartozó látogató vásárlói döntésének a folyamata.
- Ennek ismeretében tervezzük meg, hogy hogyan fogja a weblap lépésről lépésre segíteni a látogatókat vásárlói döntésük folyamatában?
Látták a weboldalát, és rohannak az üzletébe?
3. Hogyan biztosítjuk weboldala növekvő látogatottságát?
- Mely kulcsszavakra keresik a termékét, szolgáltatását?
- Hány keresés van ezekre a kulcsszavakra havonta a Googleben?
- Milyen erős a verseny ezekre a kulcsszavakra?
- Néhány további fontos szempontot is megismerne?
Megnéz egy konkrét példát?
Mit tegyen, ha sikeres céges honlapot akar a weben?
- Küldjön egy e-mailt az info@eastside.hu –ra.
Mi fog történni a megkeresése után?
- 24 órán belül válaszolunk az e-mailjére. Válasz e-mailünkhöz csatoljuk a Professzionális honlap tervezés és a Hasznos tudni honlapkészítés előtt kérdőívünket - Telefonon vagy Skype-on megbeszéljük a kérdőívek kitöltését.
- A válaszok az Önök tevékenységének a megismeréséhez, és egy versenyképes webes koncepció kialakításához fontosak.
- Minden válasznak, sőt akár minden szónak jelentősége lehet.
- Sok kulcsszóra ma már 1 milliónál is több weboldal versenyez a Google első helyeiért.
- Az internetező csak néhány céget fog felhívni, csak néhány helyről fog árajánlatot kérni.
- Közülük pedig legfeljebb egy ajánlattevőtől fog vásárolni, legfeljebb egy ajánlattevőtől fogja megrendelni a szolgáltatást.
- Küldje vissza kitöltve a kérdőíveket.
- Mi átnézzük. Válaszaihoz megjegyzéseket, kiegészítéseket, ötleteket és javaslatokat írunk.
- A megjegyzéseinket vastag zölddel fogja megtalálni,
- és pirossal néhány további kérdésem van.
- Kérem, hogy válaszoljon ezekre a kérdésekre.
- Küldje el a válaszokkal kitöltött kérdőíveket
- Amint megkapjuk, megkezdjük a honlaptervezést.
- Telefonon vagy Skype-on lehetnek még kérdéseink.
- Meghatározzuk céges weboldala célját.
- Előzetes árajánlatot készítünk Önnek.
- Amint visszaigazolja az árajánlatot, utána személyesen találkozunk, pontosítjuk a részleteket, és egy részletes szerződés készül, és
- a professzionális honlapkészítés 17 lépéses folyamatában elkészítjük cége weboldalát,
- üzembe helyezzük a weboldalt, és
- beállítjuk az Analytics célértékeket.
Ezután következik a visszajelzések és az Analytics adatai alapján weboldala javítása, és látogatottságának a növelése.
- Vevőket hozunk kattintásra cégének!
Nem biztos, hogy együtt fogunk tudni dolgozni:
- Ha nincs esély a kitűzött cél elérésére, akkor megmondjuk Önnek, és nem kezdünk hozzá a munkához.
- Egy fillérjébe sem kerül ez.
- Vagy nagy valószínűséggel lesz egy eredményesen működő céges honlapja.
Cége sikere első lépésként egy e-mailjébe kerül.
Megér egy e-mailt cége eredményes webes működése?
Kérjen egy ingyenes és kötelezettségmentes konzultációt, és választ kap a kérdéseire.